7/23/2019

KIITTÄMÄTTÖMYYS ON MAAILMAN PALKKA


"Ne kysyy mitä maailma maksaa?" ... niin sanokaapa se. Vähän on kalliiksi tullu ja omat idiootit valinnat mut luoja onneksi mun intuitio jo pitkään varotteli ja järkeeki vähän jäljellä tais olla niin eipähän oo menettäny ihan vitun kaikkea mitä elämääni ehtiny saada. Olkaa hyvä, jatkakaa mutta minut voi ottaa laskuista pois mulla on muitaki suunnitelmia ku pilaamalla pilata loputki vähänen. Pakko avautua mua niiiiiin vituttaa kaikki omahyväset paskiaiset jotka käyttää hyväkseen kaikkea ja kaikkia joista voi vähänkää hyötyä. Plus ei vittuakaan kiinnosta kenenkään muun asiat ku omat ja neki sitte ku on senverran syvällä suossa että pakko vetää muutkin sinne mukaan, onhan se nyt perseestä yksin olla pohjalla? Hohhoi ja sitä rataa. Kiittämättömyys on maailman palkka!! ja siinä vastaus kysymykseen tekstin alussa. 

No jos nyt jotain positiivista niin oppirahoja on maksettu ja voi vähä viisaampana talsia tässä loskassa eteenpäin. Tänään ja huomenna ja jokaikinen päivä tästä hetkestä eteenpäin mä en anna kenenkään kävellä mun yli tai antaa minkään valtakunnan kusipään päästä mun ihon alle. Se hyvyys minkä voin itestäni antaa muille on nyt melko kortilla ja harkiten valikoitu ne ketkä ansaitsee siitä siivun itelleen saada! Onneksi niitäkin silti vielä on, vaikka hetken toisin ehdin ajatella. Kiiitos kaikesta, hyvästä ja pahasta ja varsinki siitä että nyt ymmärrän ketkä ei todellakaan oo mun arvosia piste. Pari hyvää ihmistä on parempi ku tusina kusipäitä, jep. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AINA NÄITÄ UUDET TUULET BLAABLAA, TÄLLÄKERTAA UUDET KUJEET

NONIIN JA MOIKKA VAAN PITKÄSTÄ AIKAA! Ompa tosiaan ehtinyt muuttua monenmoista tässä kuukausien aikana.. Tämmöstä tämä on ollu jo vuosi...