1/10/2017

RESEPTINÄRAKKAUS


HOXHOX TÄMÄ KUVA FEIKKI!!! :D

Semmoinen fiilis,että pakko tulla avautumaan tännekkin nyt muutenkin kun pelkin kuvin. Pari päivää sitten, kun alotin tätä postausta tekemään, olin intona ja aiheena pelkkää onnea onnea rakkautta rakkautta vaan, mutta nyt naama näkkärinä pakko myöntää ja osaankin, ei se aina meilläkään sopuisaa ole. Mutta!! Onnekkaitta toisistamme siinä mielessä, että osataan puhumalla selvittää ne asiat jotka mieltä painaa ja luetaan toisiamme niinku avointa kirjaa, ainakin molemmat väitetään niin :D No anyway, tavoite on purkaa ongelmatilanteet ja kaikki ikävä eri tavalla kun viimeksi yhdessä ollessa. Nyt mä voin sanoa, oon löytänyt itteni uudelleen ja hänet. Meidät.. <3 Vaikkakin ilta ja  minun ajattelemattomuus johti siihen, että makuuhuoneessa sänkyä valtaa vaan meistä toinen, minä. Olohuoneessa tuhisee se komiampi ja kipiämpi puolisko. <3  Silti usko siihen, että aamulla ollaan jo tultu toinen toista vastaan ja anteeksi pyydetty ja annettu. Antaa asioiden riidellä keskenään, ei meidän tarvii.. 

Pertti:- Kiitos että kaikkien ikävien asioiden keskellä oot opettanu minua rakastamaan sinun lisäksi itteäni ja antamaan menneiden olla, meille uuden mahdollisuuden jota en kadu. En kadu niitä virheitä mitä molemmat teki, ilman niitä ei oltais tässä. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AINA NÄITÄ UUDET TUULET BLAABLAA, TÄLLÄKERTAA UUDET KUJEET

NONIIN JA MOIKKA VAAN PITKÄSTÄ AIKAA! Ompa tosiaan ehtinyt muuttua monenmoista tässä kuukausien aikana.. Tämmöstä tämä on ollu jo vuosi...