5/27/2020

AINA NÄITÄ UUDET TUULET BLAABLAA, TÄLLÄKERTAA UUDET KUJEET

NONIIN JA MOIKKA VAAN PITKÄSTÄ AIKAA!
Ompa tosiaan ehtinyt muuttua monenmoista tässä kuukausien aikana.. Tämmöstä tämä on ollu jo vuosia mutta edelleen elossa sekai se on pääasia vai mitä. Keiteleen kuntoutusjakso meni vituiksi mutta ei se haittaa ku se käänne muutti monta muutakin asiaa, hyvällä tavalla.


tässä me, alkukesän parhaimpia reissuja <3



28/05/2020
 SIIS MÄ IHAN OIKEESTI EKSYIN KUOPIOON ASUMAAN.... JA NYT KUUKAUSI PARI KOLME ETEENPÄIN TILANNE:
-"suuret tunteet" ovat nyt yhtäkuin entiset tunteet, lyhyesti sanottuna siitä hommasta eli eteenpäin. Jouduin tosissaan tekemään töitä että en seonnut tänne tuossa pahimpina aikoina mutta on mulla täällä silti niin mahdottoman paljon hyvääkin, tullut välillä ihan tyhjästä <3 ja onhan mulla ensimmäistä kertaa aikoihin jo oikeesti lähempänä ku ennen se elämä mitä oon etsiny.  (mulla on asiat nyt aika hyvin, parempaa on silti edessä ku jaksaa vaan vähän panostaa.)



<3 fiilistelyy






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AINA NÄITÄ UUDET TUULET BLAABLAA, TÄLLÄKERTAA UUDET KUJEET

NONIIN JA MOIKKA VAAN PITKÄSTÄ AIKAA! Ompa tosiaan ehtinyt muuttua monenmoista tässä kuukausien aikana.. Tämmöstä tämä on ollu jo vuosi...